average 2.15 based on 123 votes

funny picture Funny ginger face

funny picture Funny ginger face

<   >

Uploaded by: Anonymous - Moderated by: brage







Tweets and comments (disable)
1Anonymous,142 weeks ago
firstfag
2Anonymous,142 weeks ago
this looks shop, i can tell from the pixels and from seeing quite a few shops in my time.
3Anonymous,142 weeks ago
shopped, d'oh
4Anonymous,142 weeks ago
you are doing it wrong
5JH,142 weeks ago
Try again, this time, not with your finger in your anus. Thanks
6Anonymous,142 weeks ago
Worst. Shop. Ever.
7Anonymous,142 weeks ago
dont know if it is funny cause its bad ... or if it is bad cause it is not fuckin funny
8Anonymous,142 weeks ago
Worst shit I've ever seen.
9,142 weeks ago
I keep coming back to this fuckign picture!!! I wish I could downvote even more!
10Anonymous,142 weeks ago
Die OP
11Anonymous,142 weeks ago
Ej hvor ser det ud som en hyggelig fødselsdag, hvem er den heldige? Mange gange tillykke med dagen!
12Anonymous,142 weeks ago
This had potential to bad shop is bad.
13Anonymous,142 weeks ago
i get this fucking shitty pic today nearly every third time i random....fuck it
14Anonymous,142 weeks ago
hahahaha this is so bad it's gets pretty funny! :'D
15Anonymous,142 weeks ago
Y U SO AWFULL?
16Anonymous,142 weeks ago
^ Awful*, fuckface.
17Anonymous,142 weeks ago
Last!!!!!!!!!!!!!!!!1
18Anonymous,142 weeks ago
SHIT picture. OP fails
19Anonymous,142 weeks ago
Ugly ginger cunt
20Anonymous,142 weeks ago
Begone bad pic
21Anonymous,142 weeks ago
ALL OF MY DOWNVOTE
22lolpics u no like QUALITY?,141 weeks ago
WTF happend to lolpics, we upload now ever SHIT OR WHAT?
23Anonymous,141 weeks ago
Lolpics what the fuck is going on? this is the worst shit i've ever seen, are you fucking dumbing
shit on your moms grave or what now?
24Anonymous,141 weeks ago
left man is a nazi
25Anonymous,141 weeks ago
first
26Anonymous,141 weeks ago
I didnt downvote because of the bad hotoshop, I downvoted because there are danish flags on the
table.
27Anonymous,141 weeks ago
OMFG, IT IS PETER MAHN STERKELENBURG!!!!1
28Anonymous,141 weeks ago
http://cheezburger.com/View/5418517248
29Skvallerkalle,141 weeks ago
THIS WAS THE WORST PICTURE EVER YOU FUCKING WHOREGAY
30Anonymous,141 weeks ago
did anyone notice hitler behind him?
31Anonymous,141 weeks ago
Haha, this is extremely funny because of the fuckin awful shop xD
32Anonymous,141 weeks ago
looks legit
33Anonymous,141 weeks ago
looks legit
34Anonymous,141 weeks ago
newfag
35Anonymous,141 weeks ago
can someone zoom in on the oldfag in the back and put a tiny black square mustache
36Anonymous,140 weeks ago
http://www.sexy-lisa.com/?uid=14685
37Anonymous,140 weeks ago
http://www.sexy-lisa.com/?uid=14685
38Anonymous,140 weeks ago
even the advertising is more random than lolpics-.-
39Anonymous,140 weeks ago
fuck this shity picture
40Anonymous,140 weeks ago
imma kill you ginger benja
41Anonymous,140 weeks ago
#5 wins
42Anonymous,140 weeks ago
GO DENMARK!
43Anonymous,140 weeks ago
holy fuck that was awful!
44Anonymous,139 weeks ago
worst thing to happen to lolpics since the .se
45Anonymous,139 weeks ago
fucking norsefags
46Anonymous,139 weeks ago
^ Danefags. And it's Norfags*.
47Anonymous,139 weeks ago
det er fucking pinligt, det her
48Anonymous,139 weeks ago
# 45 fuck yourself
49Anonymous,139 weeks ago
What do you mean by shoped? it's obviously done with paint..
50Anonymous,138 weeks ago
LMAO
51Anonymous,138 weeks ago
#2 is win
52Anonymous,138 weeks ago
He's got a hand growing out of his head. Worst fucking shop I've ever seen.
53Anonymous,138 weeks ago
WHY IS THIS STILL ON HERE?! THE FUCKING GINGER WILL NOT DIE!!!!!!!!!!!!!!!
54Anonymous,134 weeks ago
SAME FUCKING SHITTY PICS REPEATEDLY
55Anonymous,131 weeks ago
No one noticing the heiling going on..?
56Anonymous,129 weeks ago
stop with the dick ads plz
57Anonymous,128 weeks ago
slots beer, lag of beer taste.
58Anonymous,127 weeks ago
heil hitl
59Anonymous,127 weeks ago
HOW THE FUCK CAN PEOPLE ACTUALLY GIVE THIS MORE THAN 1 FUCKING STAR?!!! FUCKING RETARDS, I TELL YE!
60Anonymous,115 weeks ago
not even ginger
61catanfag,113 weeks ago
Hey Leute schaut euch das an! Das BESTE Onlinebrettspiel was es gibt!Laded euch das game und added
mich "RisingPhantom", und ich gebe euch sofort 3 Erz !
http://www.catan.de/de/download/?onlinewelt_3_838.exe
62Anonymous,107 weeks ago
that's it. i'm outa here
63Anonymous,105 weeks ago
My face was like http://adf.ly/2190564/my-face-when-smoke-a-bowl
64Anonymous,71 weeks ago
please, make this picture stop hunting me!!
65Anonymous,22 weeks ago
lol
Name:
Comment:
Tweets and comments (enable)